Daleko za horizontem

15. srpna 2016 v 20:53 | Anna |  Listy z deníku mého života
Právě jsem vylezla z příjemně vlažného moře a rozhodla se do svého zbrusu nového zápisníku zapsat nějaký ten blogový zápis, neboť mě plně do svých nití stáhla vlna inspirace.
Vlasy mám svázané do nedbalého drdolu, slaná voda mi stéká na obličej, ze kterého dopadá na papír a rozpíjí inkoust propisky. Snažím se dávat pozor, abych nažloutlé stránky deníku nenatrhla, ale pomalu mě opouští trpělivost.

Z úvodu jste zajisté pochopili, že si užívám zaslouženou dovolenou v cizině, konkrétně v městečku Pula v Chorvatsku. První dny tu bylo až nepřirozeně chladno, k vodě jsem se sotva odvážila. Dnes je ale poprvé příjemně, horký větřík, který je neodmyslitelnou součástí léta, mi příjemně cuchá vlasy.

Také dnes započalo třetí kolo soutěže Blogerky léta, které jsem se k překvapení mě i všech v mém okolí, rozhodla zúčastnit i já.
Fotka je sice z minulého léta, protože jsem ještě žádné fotky nestihla, ale vlastně jsem se téměř vůbec nezměnila. Vlastně vůbec, až na tu ohromující výšku, kterou jsem za rok nasbírala.
Inu, kdyby jste mi chtěli udělat radost, můžete pro mě hlasovat v komentářích na tomhle odkazu - schovávám se pod číslem tři.

Dnešek se pomalu chýlí ke konci, ale jelikož jsem si dnes dala ještě většího šlofíka, než obvykle, rozhodla jsem se navštívit i zdejší městečko. Byla jsem tam už ten první den, kdy jsme přijeli, ale mé nadšení to ani v nejmenším nezmenšilo. Jelikož tu byla poměrně před nedávnem válka (tuším, že koncem minulého století), jsou domy a celkově ulice zničené, fasády se hroutí, okenice jsou popraskané, ale na mou kreativní duši celá tahle podívaná působí až směšně umělecky.

Sestra vedle mě začala mírně pochrupovat a reklamní propiska neznámé firmy, kterou dřímám v levačce, mi začíná dopisovat, jednou vynechá čárku, podruhé háček. Celý zápis tak působí dojmem rychlé a nedbalé esemesky. Navíc jsem už téměř suchá, takže se ze mně drolí sůl a zůstává přisátá na chloupcích po celém těle.

A tak končím; odkládám tmavý zápisník na dno růžového batůžku mé sestry a běžím vstříc té slané vodě, která končí až daleko za horizontem.

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 naoki-keiko | Web | 15. srpna 2016 v 22:26 | Reagovat

Jop, kupodivu jsem dneska pro tebe hlasovala a ani si neuvědomila, že jsi to ty :D Dívala jsem se spíše na fotky než na blogy, což asi není u blogerky léta to nejlepší, ale co se dá dělat :D

Na Pule jsem byla před pěti lety a co si pamatuju, moc se mi tam taky líbilo. Navštívila jsi už koloseum? Je tam znát, že to patřilo pod Římany a později pod Rakousko Uhersko (styl baráčků a tak) to už ve zbytku Chorvatska není. Já byla letos u Makarské ale v Pule se mi líbilo víc :D

Miluju, když můžu psát na pláži, ale já raději u ní přemýšlím a odpočívám. Psaní se nechávám až při návratu na ubytování. :D

Na propisky s logem neznámých firem v levé ruce, nedám dopustit ;)

2 stuprum | Web | 15. srpna 2016 v 22:42 | Reagovat

Z Puly je i člen legendární violoncellové skupiny 2cellos. Určitě tam někde bude mít sochu. :)

3 Anna | Web | 15. srpna 2016 v 23:37 | Reagovat

[1]: Tak tedy mockrát děkuji :)! Já se také spis dívám na holčiny v BL, než na blogy, ale raději psst, přece jen to není nic k chlubení :D.

Já osobně jsem tu už podruhé, minulý rok se nám tu moc líbilo, takže jsme se rozhodli i tento rok zavítat :). Koloseum je krásné, jen je škoda, že se ho rozhodli dostavit a úplně to znehodnotili, takže to nechce přijmout už ani UNESCO.

Klidně se podělím, doma jich mám spoustu :)!

[2]: Tuším, že už jsem ji viděla, ale když tak se podívám a dám ti vědět :).

4 Ev. | Web | 15. srpna 2016 v 23:46 | Reagovat

Docela ti závidím dovolenou v cizině, asi jako všem, protože já se nedostala ani do toho Německa, i když doma se plánovalo něco jako "pojedeme tam a tam" a já celá natěšená, že se tam podívám.

5 Lída | Web | 16. srpna 2016 v 7:32 | Reagovat

Hm, Pula je nádherná, tam je nádherně!!!!!!

6 Anna | Web | 16. srpna 2016 v 9:26 | Reagovat

[4]: třeba to vyjde příští rok, nezoufej :). U nás se také nejezdí každý rok (jen tyhle dva byly výjimkou).

[5]: Souhlasím :)!

7 Anita | E-mail | Web | 16. srpna 2016 v 14:40 | Reagovat

Pula je pěkná, byla jsem tam na dovolené zrovna začátkem července, jediné co mě tam strašně rozčilovalo, byla ta jejich doprava. :D:)

8 Anna | Web | 16. srpna 2016 v 14:58 | Reagovat

[7]: Souhlasím :D! Doprava je tady katastrofální. Říkám si, že můžu být ale ráda, protože takové Španělsko... tam je to snad ještě horší :D.

9 Mia Rewlay | Web | 16. srpna 2016 v 18:13 | Reagovat

Miluju dny na pláži, ale jsem ten typ člověka, který má víc hlavu pod vodou než nad ní.
Hlas v Blogerce léta je již tvůj a popravdě jsem si tě představovala trochu jinak, překvapila jsi mě (samozřjmě mile :D).

10 Anna | Web | 17. srpna 2016 v 9:19 | Reagovat

[9]: Já zase na vodu moc nedám! Rada si zaplavu sice k bojkam a zpátky, ale na nějaké větší "čvachtání" nejsem :).

Tak to jsem ráda, že vypadám podle tvých představ :D :).

11 E. | Web | 17. srpna 2016 v 20:57 | Reagovat

Musí to být příjemné, taková dovča, tak si jí hezky užívej:-)
Přeji úspěchy v soutěži, já tedy hlasovala pro tebe a ještě pro jednu holčinu, tak snad ti můj hlas k něčemu bude :D

12 Kris | E-mail | Web | 18. srpna 2016 v 8:36 | Reagovat

Krásn napsaný článek. Užívej si dovolenou! A máš fajn fotky :)

13 Shetlandy | Web | 19. srpna 2016 v 9:02 | Reagovat

U moře jsem už pár let nebyla... každopádně fotky máš moc hezké. Užij si to tam. :)

14 Anna | Web | 19. srpna 2016 v 10:09 | Reagovat

[11]: Tak tedy mockrát děkuju :).

[12]:

[13]: Děkuju pěkně, ale nefotila jsem je já, ale můj táta :).

15 raritynews | Web | 19. srpna 2016 v 15:38 | Reagovat

Pěkné fotky :)

16 daisy-moon | E-mail | Web | 19. srpna 2016 v 16:29 | Reagovat

Strašně krásně píšeš, takhle čtivě se vyjadřovat umí málokdo. Užívej dovolenou! :)

17 Anna | Web | 21. srpna 2016 v 14:25 | Reagovat

[16]: Mockrát děkuju :)!

18 Switch | E-mail | Web | 21. srpna 2016 v 20:11 | Reagovat

Všichni jsou někde v cizině... Nebo pojedou... Nebo už někdy byli... Můj učitel na zeměpis v mém věku stopoval po Evropě. Se mnou je něco zatraceně špatně xD
Achjo musím už taky někam jet :)

Jinak moc děkuju za milý komentář, ani nevíš, jak mě potěšil :)

19 Anna | Web | 21. srpna 2016 v 20:21 | Reagovat

[18]: Kdybych na to měla věk, Cestovala bych porad a kamkoli :). Rozhodně to neodkládej a naše dni na první letadlo, které poletí :D!

Jsem ráda, že tě komentář potěšil, většinou píšu delší, takže ti to snad v budoucnu vynahradím :).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.